Donnerstag, 4. Dezember 2014

Tauriel corset pattern-test

UPDATE
I made a newer version for this tutorial on my new blog.
go check it out :) --> filmkostueme.ch/tauriel-leather-corset/

 -----------






Yay, I'm pleased with how this turned out :)
------------
Juhui, sieht so aus wie ich's mir vorgestellt habe :)


And I have to make only very little changes
-----------
Ich muss nur ein kleine Änderung machen

















Sorry todays post is very short. 
Now I'm going to do the front design, hope to show you next week.
I also orderd some leather samples.....
--------------
Sorry, heute gibts nur einen sehr kurzen Post.
Jetzt start ich dann mit dem Design auf dem Vorderteil, hoffe ich kann euch nächste Woche ein Resultat schicken.
Zudem habe ich ein paar Ledermuster bestellt....

See you soon

Sarah

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

I look forward to read your comments, question, thoughts...